Monday, October 27, 2008

FOREVER的承诺

~forever love forever love
我只想用我这一辈子去爱你
从今以后 你会是所有
幸福的理由~


我很想你啊...
有很多话想问你...
可是我不敢sms你....
你会reply吗??
我想问你...
~今天练到怎样啊??
~会累吗??
~吃饱了吗??
~有喝水吗??
~刚病好要照顾身体啊...


我一直taip了msg后就delete我当我已经sms你了...
我很想关心你啊...
可是我昨天才做将的事...
对你很不公平的...



我一直不敢喝水...
一喝水我就想起你了...
想起你叫我要喝多点水...
我说了我要忘记你的啊...
我做不到啊...
最后我想清楚了...
我要保护你...
虽然可能不能当你的男朋友保护你...
我就当个陌生人...
在你背后默默守护你...
直到你有家庭了幸福了....
我才离开你...
我不paktuo了...
我下定决心了...



我没忘记我对你forever的承诺...
咏欣,
我永远爱你...
只要我能在你身后保护你就足够了...
我爱你...
forever love u...

2 comments:

  1. I didn't blame you wor ~
    don't say youself like this ok?
    That already past, don't think anymore ok..
    I love you forever too!
    And im not a perfect girl la yor..

    ReplyDelete
  2. HiHi!
    maybe u dunno who am i...
    i noe u only noe my name s Boey...
    n only noe s Jessica best fren...
    haha...
    duwan say too much...nice to meet u...
    mus treat my good ji mui gd gd orh...she happy i happy too...
    haha...
    sumore...dun cry anymore lah...her heart will pain geh...lolx...
    k lah...
    got any problem about jess can find me lah...haha...(but i think no problem ba)
    wish u happy always! =)

    -boey-

    ReplyDelete